Terima-kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Semoga bermanfaat"

Ciri-Ciri Perampuan Ketagih Seks!

 "Ciri-Ciri Wanita Ketagih Seks!"



Ini Ciri-Ciri Wanita Ketagih Seks!


Dalam bab seks bukan hanya lelaki sahaja yang boleh ketagih, wanita juga boleh ketagih seks sama seperti ketagih rokok dan minuman alkohol. Bagi wanita yang sudah ketagih hubungan seks ia akan merosakkan kehidupannya sendiri bagi pada peribadi, sosial mahupun keluarga dan paling utama pada pasangannya. Berikut adalah 5 ciri wanita ketagih seks.


1. Seks Menjadi Ubat


Untuk segala rasa sakit, resah dan masalah yang dihadapi, satu-satunya ubat yang boleh mengubati adalah dengan melakukan hubungan seks. Wanita yang ketagih seks sudah pasti tidak akan melupakan detik-detik itu.


2. Selalu Dan Cepat


Ciri wanita ketagih seks adalah sentiasa ingin melakukan hubungan seks. Berlainan bagi wanita normal, mereka sudah berasa cukup dengan ciuman dan juga pelukkan.


3. Taksub


Wanita yang sudah ketagih seks akan menghabiskan banyak waktu untuk memikirkan tentang seks mereka sahaja. Mereka sukar untuk fokus pada perkara lain. Mereka akan fikirkan bagaimana untuk mendapatkan hubungan seks, bila, bagaimana ingin menyembunyikan dari pasangan (bagi mereka yang sudah mempunyai pasangan) dan sebagainya.


4. Menarik Perhatian


Bagi wanita yang sudah ketagih seks, mereka memerlukan perhatian lebih dari seorang. Wanita yang ketagih hubungan seks ini akan melakukan apa sahaja untuk menarik perhatian ramai lelaki.


5. Melakukan Hubungan Seks Dimana sahaja


Tempat tidak menjadi masalah pada wanita yang ketagih seks. Apa yang mereka inginkan adalah kepuasan seks yang akan dilakukan. Jika terpaksa mereka sanggup melakukan hubungan seks dimana sahaja walhal ditepi jalan pun mereka sanggup.


                     -By Blogger My-

Previous
Next Post »
Post a Comment
Thanks for your comment