Terima-kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Semoga bermanfaat"

About

Tentang Saya Dan http://simplestyl.blogspot.com

Nama saya Mohd Yunus, namun dalam dunia blog saya sering menggunakan nama (Blogger My) Saya berasal dari kota belud sabah. sekarang masih berkerja di shah alam. Sejak Oktober 2013 akhir saya mulai belajar blogging dan pada 22 April 2014 saya masih mengunakan yang percuma yaitu masih di blogger blogspot kerana masih dalam tahapan (new blogging).

Tentang http://simplestyl.blogspot.com
Pada malam hari yaitu Pada 22 April 2014 tersebut. Blog ini merupakan catatan perjalanan saya yang bercita-cita menjadi blogger fulltime.

Http://simplestyl.blogspot.com merupakan blog yang berisikan berbagai macam tutorial-tutorial yang diambil dari internet serta dari pengalaman pribadi. Namun sebagai manusia biasa dan tentunya mempunyai keterbatasan kemampuan dan pengetahuan berharap akan adanya koleksi Baru dan mantap terhadap tutorial-tutorial yang di sampaikan demi kemajuan blog ini.
Terlepas dari segi bisnes kerana sekarang saya lagi belajar tentang Adsense dan mudah-mudahan cepat di terima dan tidak kecundang di tengah jalan..!

Http://simplestyl.blogspot.com juga merupakan sarana dalam membangun persahabatan, silaturahmi, berbagi pengalaman, serta membangun komaniti dengan para blogger-blogger lainnya. Jika ingin berkomunikasi lebih lanjut, hubungi saya melalui Contact Us di atas atau DISINI

Slogan
Jangan berharap sesuatu yang besar dengan tiba-tiba, mulailah dari yang terkecil Dulu dan capailah semua harapan Dan impian dengan sungguh-sungguh disertai kerja keras yang sungguh-sungguh dan do'a!

Motto :
“ JADILAH DIRI SENDIRI DAN JANGAN MENIRU ORANG LAIN “

                                                                                                          Terimakasih 
Previous
Next Post »
Post a Comment
Thanks for your comment