Terima-kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Semoga bermanfaat"

Tanda-Tanda Orang Sayang Kita

Tanda-Tanda Orang Sayang Dengan Kita



Tentu anda semua ingin tahukan apakah tanda-tanda yang sidia betul-betul sayang pada kita..!

Kalau sidia tidak tahu yang kita sayang pada dia.kita mesti mahukan supaya dia
tahu yang kita sayang pada dia tetapi,kita malu mengatakan yang perasaan sayang ini terhadap dia.

Kadang-kadang orang yang terlalu rapat dengan kita mesti setiap malam atau setiap detik akan terfikir adakah dia sayang kita tetapi,malu bertanya pada kita.

bagaimana mengetahui yang someone itu sayang pada kita??
Tanda orang sayang pada kita.seseorang itu tidak akan lupa kita.Bila dia bosan orang pertama dia akan contact adalah kita tanpa kita sedari perasaan sayang dia itu pada kita.

 jika kita tidak contact dia tiba-
tiba dia akan contact kita untuk suruh teman dia.Bila ada apa-apa orang yang dia cari adalah orang yang rapat dengan dia iaitu orang yang dia sayang tanpa kita
sedari dan dia sedari.

Bila dia ada masalah,dia akan
harap kita tolong dia,bila dia tengah mengeluh dia akan harap kita dapat mendengar.

1. Tanda orang sayang pada kita.Dia akan selalu pandang kita tanpa kita sedari.bila kita pandang dia,dia akan pandang arah lain.Bila kita pandang dia lama-lama dia akan rasa seperti malu tapi dia tidak akan
pandang kita.

kita tidak pandang dia,dia akan tenung
kita balik.Tanda orang sayang pada kita. Dia tahu segala serba-serbi tentang kita walaupun kita tak bercerita dengan dia.

Dia akan tanya member kita atau member dia bagaimana kita ini,dia akan tahu bagaimana perangai kita ini,dari situ akan mula buat dia rapat dengan kita dan mula ingin tahu tentang kita.

2. Tanda orang sayang pada kita.Dia mula cerita something yang dia tidak patut cerita tetapi dia cerita dekat kita.Dia mula share pengalaman dia,dia mula share kisah hidup dia dengan kita.Dia akan mula story-memory dengan kita,dan dia akan selalu buat kita senyum dekat dia.

3. Tanda orang sayang pada kita.Dia sudah mula amilbberat tentang kita.Bila kita jauh sikit dari dia.Dia akan
mula resah.dia akan tertanya-tanya kemana kita pergi,kenapa tiba-tiba hilang.

Kadang-kadang dia akan marah kita kenapa tak bagitahu dia kemana kita pergi.dia akan tersenyum jika kita ambil berat  bila keadaan tiba-tiba dia risau
kita.

Bila kita tanya awak suka saya ke?? tengok reaksi badan dia akan berubah dan muka akan jadi merah.dan posture muka berubah.

4. Tanda orang sayang pada kita.Dia sudah mula cemburu dengan kita.Bila kita rapat dengan orang lain.dia tidak akan tanya soal lain selain dia selidik dan soal
siapa orang yang kita rapat tadi sampai dia puas hati.

Dia akan cemburu lagi kenapa selalu rapat dengan orang bukan dengan dia. kadang-kadang disini perasaan sayang dia itu boleh hilang jika dia terlalu cemburu kerana dia akan fikir macam-macam.

sebab itu disini kita perlu sedar yang dia sayang kita.tetapi selalunya perasaan sayang dia akan melekat lagi.

5. Tanda orang sayang pada kita.Dia akan rindu kita.kadang-kadang dia luahkan perasaan pada kita.Dia selalu tengok kita,selalu tengok gamnbar kita.

kadang-kadang dia akan cakap dia rindu kita.Tanda orang sayang dekat kita.Dia akan ajak kahwin.secara serius dia akan ajak kahwin dan terus melamar.

Kerana sayang dia terhadap seseorang adalah untuk menjadikan seseorang itu yang halal bagi dia.

Percaya atau tidak itu terpulang pada anda..!
Tetapi,tidak salah juga jika anda ingin buktikan sendiri sejauh mana kebenarannya..!

                            -By Blogger My-
Previous
Next Post »
Post a Comment
Thanks for your comment