Terima-kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Semoga bermanfaat"

DG Smartplan Baru




DG Smartplan Best4internet



Simpack Baru digi (DG SMARTPLAN)

Hari ini saya kongsikan kepada anda mengenai simpack baru dari digi ia itu (DG SmartPlan) simpack ini amat sesuai bagi anda yang kaki online dankaki downloand!

Saya rasa pasti masih ramai yang belum mengetahui pasal simpack baru dari digi inikan..!
Tetapi,simpack ini tiada dijual dikedai.anda sendiri kenalah pergi ke digi centre yang berdekatan dengan tempat anda untuk mendapatkannya!

Ia ada dua pilihan,samaadaanda beli terus simpacknya dengan harga rm25,atau anda port-in kan no.lama anda tanpa bayaran free saja tetapi,dengan syarat simkad lama anda kenalah ada isi tidak kurang dari rm10,kalau lebih tidak mengapa jangan kurang!

Tentu anda tertanya-tanya apakah kelebihan simpack baru dari digi ini..! Ok,kelebihannyaia tidak seperti simpack biasa yang mana mengunakan had-had limit kuota GB tertantu mengikut pakej internet yang anda langgan.

Tetapi simpack ini special dari yang lain.pengunaan internetnya diberikan tanpa had tanpa ada kuota-kuota tertentu yang dihadkan pengunaannya.anda hanya perlu isi topup setiap bulan rm25,untuk terus melanggan internet tanpa had!

Contoh: anda isi topup rm25,tempoh sah diberi satu bulan.tetapi anda jangan hairan! Selapas anda isi topup tadi rm25,bila anda check balance credit anda tidak akan nampak balance duit credit macam biasa tetapi,tetapi cuma balance minit panggilan dan balance sms sehaja yang akan anda nampak!

Ia lebih-kurang macam system cara topup HOTTICKET hotlink maxis.tentu anda sudah fahamkan..!

Simpack permulaan akan diberi tempoh sah satu bulan campur dengan minit panggilan dan sms sekali.bererti anda boleh terus mengunakan internet free selama sebulan tanpa had selepas membelinya.

nanti bulan seterusnya barulah anda kena topup rm25,untuk hidupkan tempoh sah satu bulan dan seterusnya tiap-tiap bulan rm25 saja.murah bukan berbaloi sangat-sangat.!!

Jadi apa tunggu lagi..! Segaralah dapatkan ke centre digi yang berdekatan ditempat anda sekarag..!!

                              -By Blogger My-

Previous
Next Post »
Post a Comment
Thanks for your comment