Terima-kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Semoga bermanfaat"

Komunitikhlas Jana Pendapatan Hanya Bermodalkan RM30

(Info Terbaru Dari GMU Network)

Untuk pengetahuan semua, GMU tidak dapat beroperasi dalam masa 3 bulan ni, selagi siasatan belum selasai. Ini kata daripada wakil GMU yang ditemui di majlis berbuka puasa pada 17/06/16 Sama-samalah kita berdoa agar GMU akan berjalan seperti biasa selepas semua siasatan selesai.




*dari Abiey staff GMU Network.*

Abiey Komunitikhlas: Saya tak boleh buat apa-apa ya.. website pun tidak boleh buka apatah lagi untuk check detail bank.

Abiey Komunitikhlas: Harap maklum ya komunitikhlas bukan di tahan oleh polis biasa ya.. komunitikhlas di tahan oleh AMLA akta pengubahan wang.

Abiey Komunitikhlas: Salah ke tak salah bila report di hantar mereka akan tetap buat siasatan.

Abiey Komunitikhlas: Biar pun kita berada di pihak yang benar.

*mohon ahli faham prosedur undang-undang ya..!!*

Abiey Komunitikhlas: GMU di report sebab mengambil deposit secara haram. dan di katakan buat pindah duit ke acc SBK dan SPJ ya.

Abiey Komunitikhlas: GMU terima deposit untuk pengaktifan id dan byaran ahli untuk pengaktifan id.

SBK dan SPJ tugas utuk bayaran bonus kepada ahli vip.

Abiey Komunitikhlas: ELIFEWAY yang membayar bonus VVIP.

Abiey Komunitikhlas: Setiap acc bank dan setiap sijil SSM ada tugas masing-masing.. GMU tidak boleh jalan semua tugas dalam satu masa.

Abiey Komunitikhlas: Harap faham benda ni..!

Abiey Komunitikhlas: Duit semua ada dalam acc GMU jadi segala urusan bayaran bonus kita tidak boleh buat.. AMLA tahan acc GMU.

Abiey Komunitikhlas: Website di tutup pun atas arahan polis bukan suka-suka syarikat tutup.

Abiey Komunitikhlas: Pikir secara logik ya.  Kalau anda di tuduh mencuri dan ada repot salah ke tidak salah tetap 

polis tahan dan siasat.

Abiey Komunitikhlas: Ini undang-undang sudah ada cukup.. tapi bila syarikat tak salah syarikat berhak ambil peguam untuk nafikan kes tuduhan yang di beri.

Abiey Komunitikhlas: Pihak bank pun kena bertanggungjawab juga sebab tidak ada sebarang notis di hantar kepada syarikat pasal pembekuan acc bank GMU.

Abiey Komunitikhlas: Jangan asyik main sembarangan je tuduh komunitikhlas bawa lari duit ya..!

Abiey Komunitikhlas: Kalau komunitikhlas buat lari duit buat apa syarikat pergi repot pi bank bertanya kenapa acct di beku kan tanpa notis cari nahas ke??

Abiey Komunitikhlas: pikir secara logik?? Kalau KOMUNITIKHLAS bersalah baik lari je ok dari pergi balai buat repot polis.

Abiey Komunitikhlas: Komuntikhlas pergi balai sebab nak pertahankan hak syarikat.

Abiey Komunitikhlas: Dulu setiap bonus di bayar full ya, kalau rm125 mereka byr rm125.

Abiey Komunitikhlas: Jadi sekarang sudah berubah rm125 di tolak rm5, untuk bayar cukai ya.. jika bila tidak dibayar cukai, pihak bank boleh kacau anda semua. bila pihak bank panggil anda sebab dari mana duit datang masuk bank dalam acct bank anda terlalu banyak..! tapi, bila ada bayaran cukai rm5, pihak bank tidak boleh buat tindakkan sebab anda pembayaran cukai.

Abiey Komunitikhlas: Korang ingat syarikat komunitikhlas main langgar ke buat kerja.

Abiey Komunitikhlas: Contoh syarikat bayar bonus 300k pada semua ahli.. syarikat bayar cukai ya.. jangan ingat semuanya mudah bagi anda cakap melulu tanpa usul periksa ya..!

biasanya kalau libatkan AMLA bahagian jenayah komersil terlibat sama.. mknanya ada orang gunakan nama komuniti ikhlas untuk buat duit dengan cara tidak betul..!

Abiey Komunitikhlas: Memang syarikat di tuduh ya ada kalangan ahli dan juga bukan ahli ambil duit dan tak aktif kan id seperti yang di janjikan.

Abiey Komunitikhlas: Sebab tu saya dah bagitahu awal-awal (JANGAN AMBIL DUIT SECARA PERSONAL) akaun ya sebab salah ya.

Abiey Komunitikhlas: Sebagai contoh ada iklan semalam ambil duit rm180 untuk IB tu pun dah salah ya.. sebab untuk layak IB 3 pangkat di perlukan vip taja 10 naik vvip baru boleh naik IB naik pun kena taja 300 org.

Abiey Komunitikhlas: Komunitikhlas naik ahli terlalu laju ya.. 3 bulan 100k lebih ya.. ramai yang dengki.

Abiey Komunitikhlas: Dulu komunitihlas 3 tahun tidak ada masalah bayaran ahli ya. tidak ada yang nampak lombong emas tersebut dengan modal rm360 dapat rm97k.

Abiey Komunitikhlas: Tapi, bila GMU ambil alih dan sign surat semua jadi GMU sebagai founder kepada komunitikhlas jalankan marketing pada bulan 1 dan ubah modal rm30 untuk besarkan network bagi bantu rakyat susah..!

"Abiey staff - Komunitikhlas"

(assalamualaikum salam sejahtera)

pihak syarikat telah melantik lawyer radzlan lawyer yang pernah menjadi lawyer anuar ibrahim untuk memfailkan kes fitnah kepada syarikat dan hampir 20 orang individu yang telah terlibat. pihak komunitikhlas bukan bawa lari duit tapi duit kena beku kena ingat itu kami tak kisah apa anda mahu cakap kepada kami tapi anda perlu ingat undang-undang sentiasa menyebelahi orang-orang yang terinaya dan difitnah. polis tidak menjatuh hukum tetapi anda pula menjatuh hukum kepada kami siapakah anda?? adakah anda penguatkuasa atau badan penghakiman??


kenapa gmu tidak perlukan lesen dari bank negara?? kerana gmu membuat applikasi android memberi system ini kepada ahli yang membuat pembayaran rm30 ini adalah konsep perniagaan jual beli dengan akad persetujuaan ahli tanpa sebarang paksaan..! kenapa syarikat mengkongsikan keuntungan kepada ahli?? itu adalah hak syarikat untuk berkongsi keuntungannya kepada ahli dan segala keuntungannya adalah jelas dan tiada wang haram didalam keuntungan syarikat dan tidak ada sebarang perlanggaran undang-undang berlaku ini yang dijelaskan (oleh peguam radzlan.)

"In shaa allah, peguam radzlan akan menang dalam kes ini πŸ‘πŸΌ"

Ada ssm.. ada office.. ada aplikasi di playstore.. di mana yang scam?? Nak buka aplikasi di playstore perlu ada lesen.. nak buka kedai perlu ada lesen. Bila orang berkata scam boleh buat rujukan tu biar jelas..!! Scam ni benda yang tak wujud yang tak ada selok-belok yang jelas..!!

Kalau scam tak perlulah ceo syarikat tunjuk muka dekat semua ahli..?? dan ajak semua ahli datang office 29/5/2016 tu dekat DBKL perjumpaan. ni lah scam agaknya kan..??

Ada orang join modal beratus ribu tanpa ada syarikat jelas, tapi bila modal rm30 ada pula syarikat jelas di katakan pula scam..!!




"PERHATIAN "



Apa yang perlu anda lakukan sekarang?

Selesaikan segala urusan upload resit/penyaktifan akaun sebelum JAM 5 PETANG ini!

Selepas JAM 5.30 PETANG INI
tutup pendaftran!

 urusan akan kembali seperti biasa nanti selepas 10 JUN 2016.

Sebab dalam tempoh itu:

1. Pihak company akan melakukan proses upgrade aplikasi android untuk anda.

2. Pihak company sedang melakukan pengaktifan untuk 22729 akaun percuma.

3. Pihak company sedang melakukan pembayaran kepada semua ahli lama yang sudah join (3 bulan ke atas)

4. Pihak company melakukan kemaskini sistem dari modal RM30 ke modal kenaikan iaitu RM50.

 (Terima kasih&harap maklum semua)

jangan lupa beli (harian metro) hari ini

"ahad 29/05/2016"






PENGUMUMAN:

Oleh kerana terdapat gangguan perbankan, pihak pengurusan memohon maaf kepada ahli yang tidak boleh melakukan online transfer atau cash deposit. Pihak pengurusan sedang cuba menyelesaikan masalah ini dengan pihak bank CIMB. (Harap maklum)

Kepada FREE MEMBER yang telah mendaftar, anda boleh buat pembayaran untuk activation acc KOMUNITIKHLAS anda ke salah satu acc bank dibawah: 

πŸ‘‰SBK NETWORK 
8602541977 CIMB

πŸ‘‰SPJ EMPIRE 
(8602541858 CIMB)

Sementara menunggu akaun GMU pulih sepenuhnya.

Syarikat juga akan keluarkan notis di dashboard buat masa sekarang sila sebarkan akan hal ini kepada semua ahli-ahli..

(Direct dari Pengarah)

PERHATIAN AKAUN GMU NETWORK AKAN PULIH PADA HARI SELASA 30/5/2016 SEKIRANYA AND INGIN MEMBUAT PEMBAYARAN SILA BANK-IN KAN KE AKAUN CIMB ANAK BUAH SYARIKAT KAMI.

πŸ‘‰SBK NETWORK cimb- 8602541977 atau
πŸ‘‰SPJ EMPIRE cimb- 8602541858

GOOD NEWS:

Hari Ahad ini 29 Mei 

Jangan lupa beli paper Metro 😊 

Ada satu halaman penuh mengenai application Komunitikhlas. Seluruh Malaysia akan tahu 😁

BAD NEWS:

Selepas 29 Mei iaitu hari Isnin 30 Mei , promotion registration fee RM30 akan ditamatkan 😊 Registration fee baru iaitu RM50 akan berkuatkuasa.

Sesiapa free account user yang berniat nak aktifkan akaun dinasihatkan submit proof of payments selewat-lewatnya pada 28 Mei. Activation mengambil masa lebih kurang 24 jam untuk admin company menyemak resit/screenshot anda dengan data akaun syarikat.

(Latest Announcement)

14 may 2016 

assalamualaikum/salam sejahtera


pihak komunitikhlas akan menaikkan modal pendaftaran kepada modal asal program rm360. dan ia akan dinaikkan secara berperingkat kenaikkan bermula pada 30/05/2016,dan ini ia akan dinaikkan sebanyak rm50 per pendaftaran.

 PERHATIAN KEPADA SEMUA AHLI KOMUNITIKHLAS SELEPAS PERBINCANGAN PIHAK SYARIKAT BERSETUJU MELANJUTKAN PROMOSI MODAL RM30 SEHINGGA 30/5/2016

mendapat permintaan yang tinggi untuk melanjutkan modal rm30 sehingga 30hb dan ianya telah di persetujui oleh majoriti ahli dan kenaikan akan terus berlaku pada 30/05/16 sebanyak rm50 dan pihak kami tidak akan memperdulikan lagi permintaan melanjutkan modal promosi rm30 pada masa yang akan datang.

PENGARAH STRATEGIK
GMU NETWORK MARKETING

pihak kami juga akan membuat penyelarasan komisyen vip dengan lebih adil dan tepat
agar semua pihak mendapat services yang baik.





(SOALAN LAZIM)

1.Apa itu Gmu network marketing?
=Gmu network marketing adalah sebuah syarikat yang memasarkan perniagaan dalam playstore. Aplikasi mereka adalah Komunitikhlas.

2.Ada kelulusan SSM?
=Ada. GMU NETWORK (SA0364842-A)

3.Adakah program ini halal?
=Ya. Program ini tiada sebarang perjudian, pertaruhan atau sebarang data-data yang tersembunyi.

4.Wajib ke menaja orang?
Tak wajib. Sebab program ini hanya tunggu sahaja duit masuk tiap-tiap bulan.

5.Saya nak taja orang. boleh tak? Boleh. 1 orang taja dapat rm10. Siapa yang nak taja saja boleh taja kalau tak nak tak payah taja tunggu sahaja duit masuk duit.

6.Apa beza akaun free dan vip?
=Akaun free bermaksud anda hanya ada akaun kosong sahaja tiada apa-apa komisen yang anda dapat.

Akaun VIP
=Akaun vip adalah anda sudah buat pembayaran rm30 dan sudah diaktifkan. bermakna duit tiap-tiap bulan akan masuk.

7.Berapa jumlah nak jadi VIP?
=rm50 sahaja. tiada pembayaran tambahan.

8.Boleh ke saya nak buka banyak akaun?
=Tak boleh. Syarikat Gmu melarang ahli buka akaun banyak-banyak. Hanya satu sahaja akaun untuk satu orang sahaja. Jika anda buat jugak, Pihak syarikat akan menyekat pendaftaran anda.

9.Rugi ke tak join?
=Rugi. memang rugi kerana anda tidak perlu buat apa-apa pun untuk  dapatkan komisyen tersebut. Syarikat gmu  mendapat keuntungan yang sangat lumayan bila ramai download aplikasi tersebut dan keuntungan itu akan dibahagikan sama rata pada ahli. πŸ‘πŸ‘πŸ’°πŸ’°

SALAM CERIA
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

MEMPERKENALKAN PROJEK GMU NETWORK MARKETING TELAH BERUSIA SEHINGGA 4 TAHUN & TELAH TERBUKTI TESTIMONINYA DENGAN PERNIAGAAN APLIKASI ANDROID

PENDAPATAN PASIF

KELEBIHAN PROGRAM
✅ MODAL RM30 SEKALI SAHAJA

✅ ANDA TIDAK PERLU MENAJA

✅ ANDA AKAN MENERIMA SMS SETIAP KALI KOMISYEN ANDA MASUK KE AKAUN BANK ANDA

✅ PIHAK SYARIKAT BERDAFTAR DENGAN (GOOGLE)
&  MENJALANKAN PERNIAGAAN APPLIKASI ANDROID SERTA DARI KEUNTUNGANNYA DIBAHAGI KEPADA AHLI YANG TELAH BERDAFTAR

πŸ’ΈPOTENSI INCOME ANDAπŸ’Έ

Bulan1 RM5
Bulan2 RM25
Bulan3 RM125
Bulan4 RM625
Bulan5 RM3,125
Bulan6 RM15,625
Bulan7 RM78,125

PONTENSI PENDAPATAN TANPA MENAJA PURATA KESELURUHAN DALAM MASA 1BULAN KE 14BULAN ADALAH RM97,655.

ANDA JUGA AKAN DIBERIKAN BONUS TAMBAHAN RM10 SEKIRANYA ANDA MEMBUAT SETIAP SEORANG TAJAAN

SETIAP AHLI HANYA LAYAK MEMBUKA (1lot) akaun sahaja

SEPERTIMANA APPLIKASI WECHAT,WHATSAPP DAN APPLIKASI YANG LAIN MEMPEROLEH KEUNTUNGAN YANG BESAR KERANA RAMAI YANG MENDOWNLOAD APPLIKASI TERSEBUT
BEGITU JUGA DENGAN KOMUNITIKHLAS TETAPI KEUNTUNGAN YANG PIHAK KOMUNITIKHLAS PEROLEHI AKAN DIBAHAGIKAN KEPADA SEMUA AHLI KOMUNITIKHLAS

Daftar sekarang  menjadi ahli untuk jana pendapatan hebat bersama komunitikhlas disini.
Klik untuk daftar
πŸ‘‰πŸ» www.komunitikhlas.com/shahlinus

Selepas Mendaftar sila buat pembayaran terus ke akaun Syarikat

GMU NETWORK
CIMB 8602421213

Selepas bank-in sila login ke www.komunitikhlas.com dengan mengunakan usename dan password yang telah anda daftar tadi dan upload resit pembayaran di diruang folder upload resit akan keluar di website free member selepas anda login nanti macam contoh imej dibawah ↓↓

(pastikan upload pic/screenshot resit tidak lebih dari 200kb)



sila isikan semua details seperti reference no./time/date pembayaran semua lepas itu tekan submit..


"Nak upload resit" pastikan size screenshot resit itu tidak lebih dari 200kb, atau kalau boleh edit Jadikan kepada (pdf format) Jika tidak memang ada kerumitan nak upload resit tu kerana size nya besar. programmer akan tendang balik resit yang anda uploap tu. dan juga jika phone yang jarang upgrade memang tak boleh nak upload.

atau pun lagi senang kalau upload resit guna pc or laptop untuk upload resit daripada mengunakan hp.

"penting" isikan format dekat ruang kotak kosong tu kena betul dan langkap πŸ‘‰ Seq/ trace no./ date/ time/ pembayaran tu semua kena isi dengan langkap.

*Programmer akan aktifkan akaun anda dalam tempoh 24jam*

"wajip untuk download aplikasi android komunitikhlas setiap ahli yang berdaftar"

Semantara menunggu 24jam sila download applikasi android komunitikhlas di playstore.











Previous
Next Post »

6 ulasan

Click here for ulasan
Unknown
admin
17/06/2016, 17:08 ×

Dah boleh ke bukak app komuniti ikhlas?sbb sy xbleh buka lg..kesian syarikat jd mangsa..

Reply
avatar
Anonymous
admin
18/08/2016, 00:48 ×

Bila app komunitikhlas akan beroperasi semula?

Reply
avatar
Unknown
admin
18/08/2016, 00:49 ×

Bila app komunitikhlas akan beroperasi semula?

Reply
avatar
Alinus @ Nus
admin
03/09/2016, 19:35 ×

Keputusan dari polis:pihak polis tidak jumpa sebarang masalah dan kesalahan dari syarikat ki dan tidak boleh buat tuduhan sesuka hati..syarikat dipanggil oleh polis kerana ade orang cuma petik nama ki..syarikat hanya menunggu lampu hijau daripada pihak polis untuk beroperasi balik..kemungkinan syarikat ki akan berpindah ke taman melati atau masih stay dekat pjs5...apa pun bnyak berdoa dan tawwakal pada Allah agar dipermudahkan urusan...

Reply
avatar
Unknown
admin
15/09/2016, 21:10 ×

Admin.saya da daftar sblom syarikat ni disekat. Sy da ada akaun dan dah bank in 30 rngt. Cuma sy tak igt siapa yg kenalkan sy dgn program ni sbb sy tukar no dan hilang no dy.. xpe ke?

Reply
avatar
Alinus @ Nus
admin
15/11/2016, 21:12 ×

Tak apa.. boleh cuba biz ni free je tanpa memerlukan modal 1sen pun..

SIDE INCOME PALING MUDAH TANPA MENGELUARKAN MODAL..

FREE!!! FREE!!! FREE!!!
ANDA DAPAT RM30.50/SETIAP AHLI YANG BERDAFTAR MELALUI LINK ANDA DAN TOTAL GROUP RANGKAIAN ANDA😱😱😱

KERJA SEKALI & TAK SUSAH PUN DAFTAR DAN PROMOTE
DAFTAR PERCUMA SAHAJA!

CUKUP 30HARI KITA WITHDRAW INCOME DUIT YANG TERKUMPUL NANTI..

(CARA DAFTAR )
Masukkan
NAMA ikut IC
NO IC
NO HP
EMAIL

ENTER code yang diberi
Tick di bahagian bawah pastu register

πŸ‘‰NEXT STEP

Sila buka email anda
Klik diruangan paling bawah sekali dlm email yang berkenaan antz commerce
'CLICK HERE'

Selepas itu anda akan dibawa ke pautan seterusnya untuk
Cipta ID/USERNAME anda sendiri
Dan PASSWORD
Confirm kan password anda

Pastikan NAMA RESELLER adalah NAMA ANDA
dan ID RESELLER sama dengan yanf dalam EMAIL Anda

>>>Kemudian submit<<<

Click link dibawah untuk daftar
πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
http://reseller.antzcommerce.com/register.aspx?id=onlinejob

Reply
avatar
Post a Comment
Thanks for your comment