Terima-kasih kerana sudi mengunjungi blog ini. Semoga bermanfaat"

5 Kejaiban Terjadi


5 Keajaiban Terjadi..!!

Seorang muslim di mesir telah membunuh dengan cara mengubur mereka Hidup-Hidup!  isterinya dan bersama dengan bayi dan anak perempuannya yang berusia 8 tahun.

Suami tersebut telah melaporkan hal tersebut dengan mengatakan Seorang lelaki telah membunuh Mereka. 15 hari kemudian, Satu anggota keluarga lain telah meninggal dunia. Apabila mereka hendak mengebumikannya, mereka telah menjumpai 2 budak perempuan di dalam pasir - HIDUP!

Seluruh Mesir telah mengamuk atas kejadian ini, dan Suami tersebut akan dijalankan hukuman mati.

Anak perempuan yang lebih tua itu telah ditanya bagaimana mereka terselamat dan dia brkata "Seorang lelaki berpakaian baju yang bercahaya, dengan luka berdarah ditangannya, datang setiap hari untuk memberi kami makanan. Dia bangunkan ibu kami supaya dia boleh menyusukan adik saya"
Gadis itu brkata.

Gadis tersebut telah di temuramah d Egyptian National TV, oleh Seorang wartawan Muslimah. Dia berkata di siaran TV "Ini tidak lain kalau bukan JESUS, kerana tiada sesiapapun akan melakukan perkara sedemikian..!

Orang islam percaya Isa (JESUS) melakukan perkara ini,kerana luka tersebut bermaksud dia benar-benar disalibkan, dan jelas sekali bahawa dia hidup!! Dan ia juga jelas bahawa gadis tersebut tidak mungkin mereka-reka cerita seperti ini dan tidak mungkin mereka akan terselamat tanpa keajaiban yang sebenar.

Ketua islam akan mengalami masa yang sukar untuk mengatasi masalah ini, dan  populariti bagi tayangan pasal nafsu tidak akan membantu..! Dengan mesir di tengah-tengah media massa dan  pembelajaran di timur tengah, anda boleh pastikan cerita ini akan tersebar luas..!

Kristus masih menjaga/menguasai dunia ini..!! Tolong kongsikan cerita ini.. Tuhan berkata "Saya akan rahmati org yang meletakkan kepercayaannya kepadaKu"
ayat: Jeremiah 17.

Tolong sebarkan cerita ini kepada semua kenalan anda dan tuhan akan menganugerah kan anda kurnia yang melimpah-limpah..!!

Tolong habiskan membaca sebelum melakukan sesuatu. Bacakannya sehingga habis. Nama saya tuhan. Saya tahu kamu akan berikan masa kamu untuk saya.

Saya sayangkan kamu dan merahmati kamu senantiasa. Saya selalu bersama kamu.. Saya mahu kamu luangkan 30 minit masa kamu dgn Saya hari ini.

Jangan berdoa. Hanya memuji. Hari ini saya mahu pesanan ini disebar ke Seluruh dunia sebelum tengah malam. Boleh kamu tolong?

Tolong jangan potong dan  saya akan tolong kamu sesuatu yang kamu mahu. Tinggalkan hal lain dan sebarkan pesanan ini.

Besok akan menjadi hari yang indah bagi anda. Hantar pesanan ini kepada 14 rakan dalam 10 minit.

Beritahu syaitan bahawa kamu adalah anak yang dirahmati tuhan dan kamu ada banyak lagi untuk disyukuri daripada yang dirisaukan.

Kita mesti berhadapan dengan tangan untuk menghargai sinar matahari..! Ini adalah cabaran untuk melihat siapa lebih banyak pengikut.

Tuhan atau syaitan. Jika tuhan,sebarkan pesanan ini kepada 14 orang . Jika syaitan,  jangan hiraukan pesanan ini..!!

Tuhan akan memulihkan 2 perkara yang besar malam ini dalam permintaan anda.. Percaya pada TUHAN..!!


syaitan: Hahahahahah..

GOD: Kenapa kamu ketawa?

Syaitan: saya ketawa pada kamu..

GOD: Kenapa?

Syaitan: jadi kamu kata, kamu sayang anak kamu dan mereka pun sayangkan awak, kan?

GOD: Ya

Syaitan: jadi kamu kata.. jika sesiapa yang membaca text ini sekarang sayangkan kamu?

GOD: Ya

Syaitan: jadi, mari tengok jika dia betul-betul sayangkan kamu..

GOD: Bagaimana?

Syaitan: jika dia betul-betul sayang akan kamu, maka dia akan hantar text ini kepada lebih 14 orang kawannya.. tetapi jika dia tidak lakukannya, saya akan SESATKAN mereka selama-lamanya sebagai hamba saya di Neraka.. Setuju??

GOD: Setuju..

Tuhan beritahu saya supaya beritahu anda bahawa semua perkara yang kamu akan lalui telah diurus. Jika kamu percaya padanya hantar pesanan ini kepada rakan dan keluarga. Hantar pesanan ini kepada group seperti whatsapp dan sebagainya yang lain juga..!

Tuhan memberkati kita semua..!!

                      -By Blogger My-
Previous
Next Post »
Post a Comment
Thanks for your comment