Berikut ini adalah cara menaikkan trafik suatu blog/website anda melalui trafficadbar.com
Menurut saya walaupun Blog anda dihiasi dengan tampilan yang indah dan modern serta lengkap dengan bermacam widget.tapi Tidak akan menjamin pada blog tersebut akan mendapat pengunjung yang banyak.Ada suatu ketika,saya mengunjungi sebuah blog dengan tampilan sederhana dan jumlah widget yang sedarhana tetapi mempunyai pengunjung sehingga 1000-2000 dalam sehari.Lalu apa yang membuat hal itu terjadi??

Tak ada salahnya jika kita menghias blog kita agar terlihat lebih cantik tapi,diperkirakan juga tentang capaian loading page! Jika terlalu besar,pengunjung akan merasa bosan menunggui loading page yang lama atau malah tidak jadi untuk berkunjung.Jadi bukankah hanya sia-sia saja kita menghiaskan blog sedemikian rupa dengan widget yang beraneka ragam kalau itu hanya membuat loading page menjadi berat.Jadi pesan saya,gunakan widget yang betul2 kita perlukansaja!

Ok,kita balik lagi sesuai judul Tingkatkan Trafik Blog dengan TrafficAdbar.ada pertanyaan ”Saya sudah melakukan segala macam hal mengenai SEO (Onpage maupun Offpage) tetapi blog saya tetap kurang pengunjung!

Saya ingin membagikan sedikit rahasia kepada anda, mengapa blog tetap banyak pengunjung (rata-rata 500 orang perhari) meskipun saya jarang update! razz. Ini buktinya:

trafik-blog.gif

Bagaimana?? Mau tidak?? Tentu maukan…!

Kalau begitu saya langsung ke topiknya.Selama ini saya telah mengikuti sebuah website Lalu Lintas Bar Iklan atau kita sebut saja TrafficAdBar.dikira Website ini menggunakan carta tinggi yang menghasilkan hits untuk anggota dengan menggunakan “update email".kegunaan kita perlu ikut website ini karena kita boleh menggunakan TrafficAdbar untuk mengiklankan website kita secara percuma dan boleh dilihat oleh semua orang pengguna internet.

Sistem kerjanya seperti ini,pada mula kita mendaftar.Kita akan mendapat 100,000 points.nanti Points ini yang akan digunakan mengirimkan iklan link blog kita kepada para anggota lain pada email-email ahli yang lain.contohnya seperti ini,misalnya ada 100.000 points kita boleh hantarkan ke 1.000 email berisi link blog kita  kepada anggota lain dan semua itu dilakukan oleh TrafficAdbar karena website ini punya ratusan ribu alamat email dalam database mereka. Bayangkan,jika kita mesti melakukannya secara manual??

Lalu,bagaimana jika point yang saya miliki sudah habis?? Tenang saja,kita tetap boleh mencari points dengan cara mengklik link pada email yang dikirimkan TrafficAdbar pada email kita.Dalam satu email mengandungi antara 5 hingga 10 points.Setiap hari TrafficAdbar akan mengirimkan email kepada kita dengan jam kirim yang boleh kita atur sesuai keinginan kita.Apabila kita membuka email itu kita akan langsung terima points.Sungguh mudah kan?? Dan perlu diingat!! Website ini bukan termasuk SPAM!!

Bagaimana?? Mau ikut cara ini tak?? Kalau mau silakan langsung klik link dibawah ini untuk mendaftar secara percuma.Jika ada pertanyaan,boleh bertanya saya komen dibawah!

http://trafficadbar.com/daftarsini


Kali ini saya ingin berbagi cara mendapatkan pengunjung ke blog kita,maaf ini bukan teknik SEO,yang mengunakan keyword ataupun banyaknya artikel di Blog anda,
Kerana trik ini memaksa para pengguna traffic yang rela membaca artikel kita walaupun mereka sebenarnya tidak memerlukan dengan artikel kita.

Selalunya kita lebih mengenali ia manual traffic engchanger,
Kerana caranya yang manual.jadi kepada pengguna traffic exchange ini,harus menunggu hingga blog/website kita terbuka barulah dia mendapatkan traffic untuk blog atau website dia.

Jadi singkatnya seperti ini :
Kalau kita melihat satu website milik orang lain,maka website kita juga dilihat satu kali oleh orang satu kali juga dan begitulah seterusnya.
untuk masa ini saya merekomenkan anda Trafficadbar.

Anda akan memiliki bonus yang sangat lumayan banyak.mareka menjanjikan 1,000 visit dalam masa tiga hari.mareka juga akan memberikan bonus pengunjung pada masa daftar 100 bonus points dengan hanya mengunjungi 25website milik orang lain.

Seterusnya cara anda mendaftar website ke trafficadbar :

Syarat utama website kita harus dalam bahasa english,kalau anda sudah terlanjur menggunakan bahasa melayu,anda boleh mentranslate link anda melalui:
Lihat contoh imej dibawah,  
translate


3.Login pada Trafficadbar Klick " Websites" lalu masukkan link yang sudah copy tadi. 
manual traffic exchange


5.Klick "Add>>" lalu tunggu sekejap untuk loading,kalau sudah terus klick "CONFIRM" 

confirmasi

6.Sekarang waktunya untuk memberi judul dan deskripsi tentang website/ Blog kita,kalau sudah klick "SAVE" 
judul pada situs


7.website sudah berhasil didaftarkan,sekarang waktunya anda mengunjungi,mengKlick "View Webdite Now" pada area sebelah kiri diprofile anda.

berburu pengunjung
8.Sekarang tugas kita hanya mengunjungi website orang lain dan orang lain juga akan klick website blog kita dan dikunjungi.Klick pada website di bagian atas.

klik nama situs


Cara ini lebih lumayan bagi kita dari pada kita mengunakan AutoSurf..!

Nak cuba sila daftar: http://trafficadbar.com/daftarsini

Sekian dan terima kasih kerana sudi membaca blog saya!
Semoga bermanfaat untuk anda..!

                                       -By Blongger My-